Τετάρτη, 27 Απριλίου 2016

Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ' Λυκείου

προσεχώς....

Νέα εφαρμογή για tablets και κινητά τηλέφωνα με λειτουργικό σύστημα android.

Η εφαρμογή θα απευθύνεται στους μαθητές της Γ΄ Λυκείου και συγκεκριμένα στους μαθητές Θετικού Προσανατολισμού.

Σε λίγες μέρες στο google play -ενδεχομένως και αύριο- θα αναρτηθεί λοιπόν μια εφαρμογή για μια καλή τελευταία επανάληψη στα Μαθηματικά Προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου.
Η εφαρμογή θα έχει:


260 ασκήσεις από τα 3 κεφάλαια της ύλης των μαθηματικών προσανατολισμού Γ΄ Λυκείου και συγκεκριμένα από τα κεφάλαια:

Ανάλυση
Κεφάλαιο 1ο: Όριο - Συνέχεια συνάρτησης
Κεφάλαιο 2ο: Διαφορικός Λογισμός
Κεφάλαιο 3ο: Ολοκληρωτικός Λογισμός

Ασκήσεις επανάληψης σε όλη την εξεταστέα ύλη στο κινητό ή το tablet του μαθητή.
Μαθηματικά PADU.

Οι ασκήσεις που υπάρχουν είναι κλειστού τύπου, της μορφής:
  • Σωστό – Λάθος – 75 ασκήσεις.
  • Πολλαπλή επιλογή –  50 ασκήσεις.
  • Πολλαπλή επιλογή (π.ε.) με εικόνα – 60 ασκήσεις.
  • Επίλυση προβλήματος (συμπλήρωση κενού) – 75 ασκήσεις.
Σημείωση: Στη συμπλήρωση κενού μπορούμε να γράψουμε τις λέξεις και χωρίς τόνο.

Ο μαθητής μπορεί να προσπελάσει το σύνολο των ασκήσεων της εφαρμογής, με δύο διαφορετικούς τρόπους.

Α΄ τρόπος: με διεξαγωγή TEST.
TEST των 20 ασκήσεων, σε 4 θέματα. Κάθε τεστ έχει: 5 ασκήσεις σωστό - λάθος, 5 πολλαπλή επιλογή, 5 πολλαπλή επιλογή με εικόνα, 5 προβλήματα προς επίλυση. Οι ασκήσεις, στην περίπτωση αυτή, επιλέγονται τυχαία από τη βάση ασκήσεων της εφαρμογής και για το λόγο αυτό ποτέ δύο ΤΕΣΤ δε θα είναι ίδια, αφού δημιουργούνται χωρίς υπερβολή, εκατομμύρια συνδυασμοί ασκήσεων. 
Ο μαθητής λοιπόν, μπορεί να τρέξει όσα συνεχόμενα τεστ επιθυμεί χωρίς να παρουσιάζονται ίδιες ασκήσεις. 
Επίσης είναι δυνατόν ένα σύνολο μαθητών να διεξάγει συγχρόνως ΤΕΣΤ χωρίς να έχουν ανά δύο ίδια θέματα αφού ο αλγόριθμος για κάθε μαθητή θα επιλέγει τις ασκήσεις τυχαία. Κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο για σχολεία ή φροντιστήρια με αρκετούς μαθητές και διεξαγωγή ΤΕΣΤ χρησιμοποιώντας tablet. Ο μαθητής σε μικρό χρονικό διάστημα μπορεί να ελέγξει τις γνώσεις του χωρίς το κουραστικό αλλά κυρίως χρονοβόρο γράψιμο. Ο καθηγητής μπορεί επίσης σε μικρό χρονικό διάστημα να αξιολογήσει τους μαθητές του ή να εντοπίσει τυχόν κανά στις γνώσεις τους.
B΄ τρόπος: με σειριακή προσπέλαση των ασκήσεων.
Μπορεί ο μαθητής να κάνει επανάληψη, κάνοντας εξάσκηση με τις ασκήσεις κάθε θέματος (κατηγορίας ασκήσεων) ξεχωριστά. Μπορεί να ασχοληθεί με όλες τις ασκήσεις που είναι αποθηκευμένες ως Σωστό - Λάθος, ή τις ασκήσεις πολλαπλής επιλογής κ.λπ., ή όσες θέλει από αυτές, αφού υπάρχει κουμπί STOP για τον τερματισμό της διαδικασίας. Επειδή η προσπέλαση στην περίπτωση αυτή είναι σειριακή, δίνεται η δυνατότητα στο μαθητή να συνεχίσει κάποια άλλη χρονική στιγμή την εξάσκηση με τις ασκήσεις, από εκεί που σταμάτησε. Μπορεί λοιπόν σιγά – σιγά να ασχοληθεί με όλες τις ασκήσεις. Στην περίπτωση αυτή, ο μαθητής μπορεί να χρησιμοποιήσει και την ενσωματωμένη αριθμομηχανή (calculator) αν χρειαστεί να κάνει κάποιες πράξεις.
Οι ασκήσεις που περιέχονται στην εφαρμογή αυτή, καλύπτουν λοιπόν όλη την διδακτέα ύλη.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου